ayvacık butik motel.

İMADA MOTEL, AYVACIK

Yorumlar

Cumhuriyet gazetesinin Gezi ekinde Sokakagizi hakkinda ki yaziyi okuduktan sonra buranin gurultuden uzak tam kafa dinlenecek bir yer oldugunu anladik.Birkac gun sonra oraya vardigimizda bizim gibi bircok Cumhuriyet gazetesi okuru ile karsilastik. Kafa dengi insanlarla bir araya geldik hatta Kalamis'tan ,Goztepe'den dostlar edindik . Netice de dinlendik deniz ve yedigimiz baliklar da, motel sahiplerinin icten davranislari da bizileri cok mutlu etti.

Selamlar ,saygilar.
Irfan Gunay.

bir ege sahilinde...
bir kaç gün olsa bile....
bir küçük düş gibiydi...
imada...
sizler...
sevgili öğretmenim....ayşe hanım...
hasan bey.....irem...merve...ve barış....
harikaydınız....
bir gün istanbula düşerse yolunuz...
ben de sizi konuk ederim umarım....
duydumki benden birkaçgün önce...
değerli arkadaşım..dostum...
KENAN BAL sizlerleymiş...
kimbilir....?
seneye ...belkide..hep bir arada oluruz...
sizi özleyeceğim....
hoşçakalın.....

Tan TÜFEKÇİ..
Tüfekçi ailesi....
31/08/05 Sokakağzı/Assos

Tekrar selamlar. Daha dün İmada'daydık. Muhteşem doğası, eşsiz deniz ve kumsalı, güler yüzlü ve samimi çalışanları ile İmada Motel yine unutulmaz iki gün geçirmemizi sağladı. Herşey için teşekkürler. En kısa zamanda görüşmek üzere. Selamlar-sevgiler…

Dr. Gülden YENİCE
Dr. Ozan KARATAĞ
Şişli Etfal Hastanesi Radyoloji Kliniği,İstanbul
30/08/05 Sokakağzı/Assos

İmada’ya bu sene ilk defa geldik. Ancak İmada motel yetkilileri ve çalışanları ile sanki yıllarca tanışıyorduk. Bu sıcak aile ortamına insana huzur veren sessizlik ve enfes bir deniz de eklenince İmada’yı seçmekle Ne kadar doğru bir karar verdiğimizi anladık.
Sevgili Hasan bey, Şerife hanım ve İrem ‘in nazik, içten, samimi ilgilerine candan teşekkürler..

Ersan TANYELİ
Akbank - Dış İşlemler Grubu
22/08/05 Sokakağzı/Assos

Misafirlerimiz Tam bir yıl önce 30 Ağustos'ta Dr. Hüseyin Özkurt ile birlikte gelmiştik motelinize. Harika üç gün geçirdik. Deniz, kumsal, güneş harikaydı. Özellikle sofrasından zeytinyağı eksik olmayan kahvaltılar şahaneydi. Aslında bir Ezine'li olarak pek de yabancısı değilim oraların ama hep uğrasak da gelmeye devam edeceğiz. İnşallah bu 30 Ağustos'ta da (belki daha önce) yine konaklayacağız şirin motelinizde.

En kısa zamanda görüşmek dileği ile..
Dr. Ozan KARATAĞ

Kenan BAL
Sinema Sanatçısı
01/08/05 Sokakağzı/Assos

Bu cennet koydaki motelinizde geçirmiş olduğum dokuz günlük zaman içinde sanki evimdeymiş gibi tatil yapmanın keyfini yaşattınız. Çok saygıdeğer çift Hasan Bey ve Şerife Hanımın içten, nazik ve çok alakalı tutumları tatilimin iyi geçmesinde tabii ki çok etkiliydi.
Sevgili Şerife Hanımın eşsiz lezzetteki yemeklerinin tadını herhalde hiç unutmayacağım. Bu son derece huzurlu, keyifli tatil için tüm İmada Motel ailesine sonsuz teşekkürler...

Sevgilerimle
Hacer KESME
31/07/05 Sokakağzı/Assos

Uzun bir aradan sonra güzel bir tatil yaptım. Kızımla birlikte huzur dolu bir yerde olmak çok güzeldi, üstelik doğru bir yerde olunca. İmada Motel’in sayesinde geçirdiğim tatili anlatmaya satırlar yetmez. Ancak gerçekten huzur arıyorsanız ve de üstelik aile ortamını arıyorsanız doğru adres İmada Motel.
Sevgili İrem, Şerife Hn ve Hasan Bey’in güler yüzleri ve samimiyetini hiçbir şeye değişmem. Hele Şerife Hn’ın yemeklerine diyecek yok. Kısacası herşeyiyle mükemmel bir yer. Hepsine binlerce kez teşekkür eder onlara sağlık, huzur ve herşeyin gönüllerince olmasını dilerim.
Sizleri iyi ki tanıdım. Tekrar görüşmek üzere

Sevgilerimle
Gila Altaras ŞABOY - İstanbul
30/07/05 Sokakağzı/Assos

Kıymetli İmada Motel Sahiplerine,

Eşim ve ben kuzenimin kızı olan Ece sayesinde tesadüfen geldiğimiz bu motelden çok güzel anılarla ayrılıyoruz. Ece, "En Son Babalar Duyar" dizisinde Gözde rolünde oynuyor. Dizi çekimleri bu sahilde olduğu için bizlerde Ece'nin kaldığı motelde kaldık. Bir günlüğüne geldiğimiz bu motelde 3 gün kaldık. İlerleyen zamanlarda, inşaalah, bu sıcak aile ortamında tekrar birlikte oluruz. Yemeklerimizi yapan Şerife Hanım'a, İrem'e çok teşekkürler... Gönüllerinin sevgisini kattıkları yemekleri bir harika, eğer ev yemeğinde lezzet arıyorsanız mutlaka gelip Şerife hanım'ın yemeklerini yemelisiniz.
Eşim ve ben İmada Motel'den sıcacık anılarla ayrılıyoruz. Eğer sizlerde sıcacık bir aile ortamı arıyorsanız, sessizlik ve dinlenme arıyorsanız mutlaka İmada'ya uğrayın ve kalın.
Hepinize başarılar diler güzel zamanlarda buluşacağımızı ümit ederiz.

Meral & Necdet ANACUR - Bursa
27/07/05 Sokakağzı/Assos

Türkiye'nin batı ucunda, sahili güneye ve Midilli'ye bakan, sessiz ama bir o kadar da insanın içini ısıtan bir yer Sokakağzı. Koyunevi Köyünden denize doğru inerken göreceğiniz manzara ise harikulade.
Kimi insanlar vardır; bu coğrafyaya doğru ilerlerken tarihini merakla okur, mistik havasına ve doğasına hayran olur. Yolda giderken geçtiği köylerin, köprülerin hatta benzin istasyonlarının bile ayrı bir anlamı vardır. Bu seyahati yapıyor olmak bile büyük bir keyif verir.
İşte böyle düşünenler için aracın motorunun susması ve el frenini çekmek için çok ama çok uygun bir yer İmada Motel. Geriye sadece sıcak bir ilgi ve güleryüz kalıyor. İmre ailesinde bunu fazlasıyla bulmak mümkün.

Serkan AŞA
Bilim İlaç San.T.A.Ş
Bursa Bölge Yöneticisi
Sokakağzı/Assos

Biz iki yaşındaki oğlumuz ve iki arkadışımızla birlikte geçen yıl İmada motel de bir hafta kaldık. Her açıdan çok rahat ettik.İlk günlerde oğlumuz Cem gece 03:00 da kalkıp hala orada olup olmadığımızı kontrol ediyordu.Günler geçtikçe orada kalacağımızı anladı biz de gece yarısı kalkıp plaja gitmekten kurtulduk. Kendimizi yazlığımızda tatil ediyor kadar rahat hissettik. Her şey çok güzeldi. İlk fırsatta tekrar İmada'ya geleceğiz.

Herkese selamlar...
Cemal BAYTIN
Şişecam

Misafirlerimizden Merhabalar,
Geçen gün resim arşivini karıştırırken rastladığım ekteki resimleri nasıl ileteyim derken mesajınız ulaştı. 2003 ' ün Ağustos sonu - Eylül başı döneminde geçirdiğimiz yaklaşık bir haftalık keyifli dönem sonrasında her ne kadar hal hatır soramasakta Dr. Hüseyin Özkurt' tan haberlerinizi almaya devam ettik. Bu aralar pek vakit bulamasak da ,bir haftasonu kaçamağı için de olsa aklımızdasınız. Özellikle İncir mevsimi için şimdiden gerekli ayarlamaları yapmakta fayda var sanırım.
Umarım herşey gönlünüzce gidiyordur ....

Herkese Selamlar
Emre AVCI
Siemens Sanayi ve Ticaret A.Ş.
Kurumsal Satınalma & Lojistik
Sokakağzı/Assos

Misafirlerimizden Sizin bahçeden ve denizin ürünlerinden bir hatıra

Dr.Alp GÜNAY
Gastroenteroloji ve İç Hastalıkları Uzmanı
Endo Tanı-Videondoskopik Tanı Tedavi

En kısa zamanda görüşmek üzere,

Selamlar,
N.Yaşar TOKER
İstanbul Teknik Üniversitesi

Merhaba,

Bir kaç yıl önce gürültü dolu bir Ege tatilininden sonra, iznimizin son haftasında bir tatil kitabında bulduğumuz Sokakağzı'nı keşfetmeye karar verdik. Kitaptaki tarif üzerine Sokakağzı'nı bulduk. Motel ararken diğerlerine göre daha temiz ve düzgün bulduğumuz İmada'nın önünde durduk. Sahipleri oranın yerlisi olmasına rağmen , okumuş, emekli olmuş ve iki kızlarını ikişer üniversite okutmuş kişilerdi. Henüz o gün açtıklarını öğrendiğimiz vakit , acaba sıkıntı çekermiyiz demedik değil. Hanım yemekleri yapıyor, kızlar servis ve oda düzeninden sorumlular ve baba da tamir, ızgara işi, koşturma-alışveriş işlerini yapıyor, lise öğrencisi tek yardımcıları da garsonluk yapıyor ve çok güzel birbirlerini tamamlıyorlar. Ayrıca gerek yemeklerin lezzeti, temizliği, gerekse müşteri odaklı çalışma tarzı, yeni bir işletme olarak bazı eksiklikleri öyle güzel kapatıyordu ki. Bir sonraki yıl tekrar gittik, önceki yıla göre daha yerleşmiş, daha sistemli hale gelmişti. Hala bir kaç gün kaçsak da İmada-Sokakağzı'na gitsek diyoruz. Yine de şunu belirtmeliyim, Sokakağzı o kadar sakin ve bakir bir yer ki, çok fazla bir şey beklememeniz gerek. Sadece deniz, yemek, gazete-kitap, uyku ve sohbet tatili için ideal, disko-bar arıyorsanız sıkılırsınız.

İmada ailesine teşekkürler ve sevgiler.

Şeyda ERBAYRİ
Brisa
Sokakağzı/Assos

Motelinizin ilk müşterisi olduk.
Dostluğumuz güçlenerek gelişti, sizleri sevdik.
Bu yıl izinlerimiz sınırlı olduğu için gelemedik.
En kısa zamanda görüşmek üzere,

Sevgiler,
Ali İhsan ERBAYRİ
Otoyol

Site Haritası

Sayfa Özeti: burası bizim yazlık evimiz.

Sayfa Açıklaması: İmada Motel olarak bizler 2000 yılında sizlere hoş zaman geçirmeniz için tatil imkanı sunmaya başladık.